Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

44 Jarige Presentator Maakt Overstap Na 21 Jaar

Morad El Ouakili verruilt BNNVARA voor NPO Radio 2

44-jarige presentator maakt overstap na 21 jaar

Verlaat tv-presentatie om zich volledig op radio te richten

Morad El Ouakili (44) vertrekt bij BNNVARA en gaat aan de slag bij NPO Radio 2. Na 21 jaar bij de omroep kiest hij ervoor om zich volledig op radio te richten en stopt hij met tv-presentatie.

"Ik heb een heel mooie tijd gehad bij BNNVARA, maar ik voel dat het tijd is voor een nieuwe stap", aldus El Ouakili. "Ik heb altijd al een passie gehad voor radio en ik ben blij dat ik nu de kans krijg om me hier volledig op te richten."

El Ouakili is de opvolger van Giel Beelen in de avondshow op NPO Radio 2. Daarnaast zal hij ook de NPO Radio 2 Top 2000 presenteren.

BNNVARA betreurt het vertrek van El Ouakili, maar wenst hem veel succes in zijn nieuwe rol.


Komentar